לעבוד בבית התפוצות - להיות חלק מהסיפור


מכרז לתפקיד: רכז/ת אירועים ומכירות במרכז כנסים ואירועים


הגדרת התפקיד:

אחריות על ניהול יומן מערך האירועים, הכנסים והטקסים של המוזיאון.

ייזום פניות ללקוחות מהמגזר הציבורי, הפרטי והעסקי לקיום אירועים בבית התפוצות.

תחומי אחריות ומטלות:

  1. איתור לקוחות פוטנציאלים ומכירת שטחים לאירועים, יצירת מעגל לקוחות ושימור לקוחות
  2. ייזום ותיאום פגישות עם לקוחות והצגת השטחים המיועדים
  3. מענה וקבלת הזמנות להשכרת שטחים במוזיאון
  4. תיאום ובדיקת מועד האירוע המבוקש מול לוח האירועים השנתי תוך סנכרון מול פעילויות המוזיאון
  5. בדיקת דרישות לקוחות והכנת הצעות מחיר, הפקת חוזים
  6. הכנת דיווחים שוטפים ודוחות תקופתיים ,פיקוח וליווי אירועים

כישורים נדרשים:

  1. תודעת שירות גבוהה
  2. השכלה אקדמית
  3. יכולת ארגונית ואדמיניסטרטיבית מוכחת
  4. ידיעת השפה האנגלית-יתרון
  5. שליטה מלאה בתוכנות ה-office (בעיקר אקסל) ובאינטרנט
  6. ניסיון מוכח על תוכנות ניהול לקוחות-CRM –חובה
  7. יכולת רב משימתית ,יצירתיות ויוזמה
  8. יכולת וניסיון בעבודת צוות, הופעה ייצוגית ויחסי אנוש טובים
  9. יכולת ניהול מו"מ

כפיפות:

מנהלת מרכז כנסים ואירועים

היקף המשרה:

משרה מלאה (42.5 שעות עבודה בשבוע) ושעות נוספות במידת הצורך

עבודה בשעות לא שגרתיות

תנאי העסקה: יסוכמו לגופו של עניין עם המועמד/ת המתאימ/ה- בהתאם להנחיות הממונה על השכר

מועד כניסה לתפקיד:

מיידי

הגשת מועמדות למכרז:

המכרז מיועד לנשים וגברים. יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך  3.8.16 אל: mati@bh.org.il

מכרז לתפקיד: רכז/ת שיווק דיגיטלי ופרוייקטים


 

הגדרת התפקיד:

ניהול פרויקטים שיווקיים ופרסומיים בכפוף למנהלת התקשורת(דובר) /מנהל החטיבה.

ריכוז ובקרה של תחום השיווק הדיגיטלי, מול ספקי ניהול שירותים דיגיטליים  (GOOGLE GRANTS, SEO , אנליטיקס) בשיתוף עם חטיבת הדיגיטל .

התפקיד דורש מוטיבציה גדולה, יצירתיות, יוזמה, מסירות, יכולת התמודדות מול ריבוי משימות, אסרטיביות ויכולת הנעה.

תחומי אחריות ומטלות:

אחריות על תחום הדיגיטל, עבודה מול ספקים חיצוניים,

שיתופי פעולה מסחריים, הסכמים, הפקת חומר פרסומי, הפקה והוצאת ניוזלטר דיגיטלי, הכרת מערכת תפעול של CRM , אדמינסטרציה כולל ניהול יומן, טיפול בחשבוניות, מעקב תקציב שוטף ועוד.

משימות נוספות בהתאם להנחיות מנהל החטיבה.

כישורים נדרשים:

  • היכרות עם עולמות השיווק הדיגיטלי-יתרון משמעותי
  • תודעת שירות לקוחות גבוהה
  • יכולת ארגונית ואדמיניסטרטיביות מוכחת
  • שליטה מלאה בתוכנות office ואינטרנט
  • יכולת רב משימתית
  • יצירתיות ויוזמה
  • אחריות וגמישות
  • יכולת וניסיון בעבודה בצוות
  • יכולות תכנון וביצוע
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת כתיבה מעולה בעברית ובאנגלית
  • תואר ראשון –יתרון

כפיפות:

מנהל חטיבת השיווק

היקף משרה:

משרה מלאה (42.5 שעות עבודה בשבוע) ושעות נוספות במידת הצורך.

תנאי העסקה:

יסוכמו לגופו של עניין עם המועמד/ת המתאימ/ה בהתאם להנחיות הממונה על השכר.

מועד כניסה לתפקיד:  מיידי

המכרז מיועד לנשים וגברים. יש לשלוח קו"ח לא יאוחר מ 7.8.16 אל: mati@bh.org.il