חדשות

כל החדשות

בית התפוצות ברשימת מותגי העל של ישראל

03.08.2011

 

בית התפוצות נכלל ברשימת מותגי העל התרבותיים של ישראל לשנת 2010 של דה מרקר הישראלי.

 

בשלוש השנים האחרונות נבדקו 2,300 מותגים פעילים בישראל ונבחרו 273 שהוכתרו מותגי על - סופרברנדס. התהליך אינו פשוט. סופרברנד הוא חלק מארגון בינלאומי שפועל מאז 2009, ושיטת הבחירה קפדנית ואחידה בכל הארצות שבן פועל הארגון. 

 

המותגים מדורגים לפי סרגל בינלאומי שכולל את הקריטריונים הבאים: 

  • איכות - האם המותג מייצג איכות במוצר או בשירות?
  • אמינות - האם ניתן לסמוך בעקביות על המותג? האם תמיד תקבלו את מה שמציע המותג? האם הוא שומר על הסטנדרטים לאורך זמן ונותן מענה ללקוחותיו?
  • מובחנות - האם המותג מוכר בתחומו? מובחן ממתחריו? מהו ייחודו?

 

את המדרג ערכו 74 מנהלים בכירים ומובילי שיווק. הסופרברנדס נבחרו אחרי מחקר שווקים מעמיק.

 

עוד ברשימה המכובדת: תיאטרון הקאמרי, הבימה, התזמורת הפילהרמונית, מוזיאון ישראל, סטימצקי, סינמה סיטי, צומת ספרים.